واردات ۴۰۰ دستگاه اتوبوس تا پایان دوره ششم مدیریت شهری مشهدمقدس خط‌۳ متروی مشهد یکی از ایمن‌ترین ابرپروژه‌های کشور است مصدومیت ۵۰ نفر بر اثر سوانح رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث پارک و فضای ورزشی مخصوص بانوان در دستور کار شهرداری منطقه ۱۲ مشهد اولویت‌ مدیریت شهری مشهد استفاده از گیاهان خشک‌منظر برای فضاآرایی شهری است برخورد با تخلیه فاضلاب در کشف‌رود تا پایان اردیبهشت هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد در شرایط پاک قرار گرفت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) محدودیت ترافیکی بولوار ابوطالب به سمت چهارراه احمدآباد به دلیل نشست زمین در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اجرای عملیات رفع خطر محل فرونشت بولوار کلاهدوز مشهد + فیلم و تصاویر بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان‌رضوی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون وزیر کار: مشهد الگوی موفق توسعه حمل‌و‌نقل ریلی در سایر کلانشهر‌هاست ۱۰۰ قطعه زمین در بینالود به خانواده‌های دارای ۴ فرزند اختصاص یافت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهردار مشهد: سیاست ما واگذاری اجرای برنامه‌های مناسبتی به مردم است به دنبال پذیرش سالانه ۴۰ هزار مددجوی زائر هستیم اصل ۴۳ قانون اساسی مورد غفلت قرار گرفته است «زائرسرای کرامت ۲» در مشهد افتتاح شد پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی احداث رینگ سلامت بوستان بجمهن مشهد شهرداری مشهد ۴ نیروگاه خورشیدی احداث می‌کند استقرار نیرو‌ها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد امسال مشهد به صورت ویژه به استقبال دهه کرامت می‌رود | خیابان امام رضایی‌ها نقطه عطف برنامه‌های دهه کرامت ۱۴۰۳ است+ فیلم
سرخط خبرها

آمادگی کامل پایانه‌های مسافربری مشهد برای خدمت‌رسانی به زائران نوروزی ۱۴۰۳+ فیلم

  • کد خبر: ۲۱۲۸۳۶
  • ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸
آمادگی کامل پایانه‌های مسافربری مشهد برای خدمت‌رسانی به زائران نوروزی ۱۴۰۳+ فیلم
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد گفت: طبق سال‌های گذشته از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین برنامه استقبال از بهار آغاز و خدمات در سه محور درون‌سازمانی، بین سازمان و خارج از سازمان برنامه‌ریزی می‌شود. 

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی امامی‌میبدی در نشست خبری اقدامات استقبال از بهار۱۴۰۳ با اصحاب رسانه اظهار کرد: سال گذشته ۱۸ میلیون مسافر ورودی و خروجی از پایانه داشتیم و به‌عنوان یکی از پیشانی‌های ورودی به مشهد در کنار راه‌آهن و فرودگاه، بیشترین سهم تردد زائر و وسایل نقلیه از پایانه مسافری است. 

وی با اشاره به اینکه وظایف اساسنامه پایانه، ایجاد زیرساخت مناسب برای تسهیل تردد زائر و وسایل نقلیه در پایانه است، افزود: تهیه بلیت و سایر مواردنیاز برای اخذ مجوز از طریق راه و شهرسازی انجام می‌شود. طبق سال‌های گذشته از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین برنامه استقبال از بهار آغاز و خدمات در سه‌محور درون‌سازمانی، بین‌سازمان و خارج از سازمان برنامه‌ریزی می‌شود. 

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد مقدس در ادامه با اشاره به اینکه در این ایام برنامه‌های درون‌سازمان و مرخصی مدیران و کارمندان لغو شده و شیفت‌ها ۲۴ ساعته است، گفت: در سال گذشته ۸۵۰ هزار مسافر تردد در زمان استقلال از بهار و ۲۰۰۰ وسیله نقلیه عمومی رفت‌وآمد داشتند. اجرای برنامه استقلال از بهار ۱۴۰۳ باتوجه به اهمیت ماه مبارک رمضان، با تغییرات و هماهنگی با شهرداری مشهد و حوزه فرهنگی صورت خواهد گرفت و مراسم مذهبی به این مناسبت در کنار آذین‌بندی برگزار خواهد شد. 

وی تصریح کرد: سال گذشته با هماهنگی آستان قدس رضوی، توزیع افطاری در مسیر خروجی مسافران را داشتیم که بسیار ارزشمند بود. در محور بعدی برنامه مشترک با شهرداری مشهد، ترافیک و انضباط ترافیکی و اطلاع‌رسانی از محدودیت ترافیکی از طریق پیامک را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: امسال در اسکان موقت پایانه مسافربری با ظرفیت ۸۰۰ نفر و زائرسرا با ظرفیت ۴۰۰ تخت آماده است و با حوزه فرهنگی نیز هماهنگی شده تا شاهد حضوری پررنگ در مراسم باشیم. با توجه به ایام انتخابات، صندوق اخذ رای نیز هماهنگ شده تا شهروندان راحت‌تر پای صندوق رای حضور پیدا کنند.

وی تصریح کرد: ۲۸ شرکت در پایانه مسافربری مجوز دارند و روزانه ۱۵۰۰ ورود و خروج داریم. این آمار در ایام پیک تا ۲۵۰۰ نفر هم رسیده و وظیفه ما تامین سوخت برای ناوگان حمل‌ونقل است و در ایام معمول ۸۰ هزار لیتر و تا ۱۵۰۰ لیتر نیز امکان تامین وجود دارد.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهدمقدس افزود: سال گذشته ۸۵۰ هزار مسافر در پیک استقبال از بهار داشتیم. مهم‌ترین برنامه ما بازطراحی میدان انقلاب و اتصال به بلوار نماز است. عملیات اجرایی ایستگاه سوار حافظ آغاز شده و ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. پایانه راه ابریشم اول جاده حر جزو برنامه‌های آینده ماست و درحال توافق با آستان قدس برای تملک زمین برای پایانه میثاق هستیم. 

وی گفت: میزان مسافران ورودی سال ۱۴۰۲ صورت زمینی، هوایی و ریلی، از طریق پایانه مسافری نزدیک به ۶۰ درصد بوده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->